Polityka zwrotów i zwrotów

Procedura uzyskania zwrotu

Aby rozpocząć procedurę zwrotu, należy najpierw pobrać nasz formularz pod poniższym linkiem : https://bit.ly/3MplWTr

Na tym formularzu konieczne jest wypełnienie wszystkich informacji :

  • Data zamówienia
  • Numer zamówienia
  • Całkowita kwota zamówienia
  • Żądana kwota zwrotu
  • Nazwa
  • Nazwa firmy
  • Ulica
  • Miasto
  • Kraj
  • Kod pocztowy
  • Adres e-mail
  • Numer telefonu
  • Odpowiedni numer sprawy (patrz cztery różne sprawy poniżej)

Następnie musisz wyjaśnić powody, które skłoniły Cię do zażądania zwrotu pieniędzy, na przykład, że produkt dotarł z opóźnieniem lub jest uszkodzony (zgodnie z różnymi stosownymi przypadkami poniżej).

Następnie należy podpisać i opatrzyć datą formularz. Musisz wysłać ten formularz wraz z dokumentem tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport) oraz danymi bankowymi na adres e-mail contact@corten.plus lub listem poleconym na następujący adres:

Corten+ LLC
192 Bear Christiana Rd #2123
Bear, DE 19701
Stany Zjednoczone

Nasz dział zajmujący się zwrotami poinformuje Cię wtedy, czy konieczne jest odesłanie zamówienia do nas. Jeśli konieczne jest odesłanie zamówienia do nas, nasz dział obsługi klienta prześle Ci kupon zwrotny, który należy dołączyć do zamówienia i będziesz musiał odesłać zamówienie do nas na swój koszt na jeden z następujących adresów :

Corten+ LLC
192 Bear Christiana Rd #2123
Bear, DE 19701
Stany Zjednoczone

Po otrzymaniu zamówienia w jednym z naszych magazynów sprawdzimy paczkę, aby sprawdzić, czy zamówienie zostało ponownie wysłane kompletne iw dobrym stanie. Następnie poinformujemy Cię, czy Twoja prośba została zatwierdzona, czy nie. Jeśli zatwierdzimy Twój zwrot, otrzymasz zwrot pieniędzy na wymagane dane kontaktowe w ciągu 48 godzin. Należy jednak pamiętać, że w zależności od banku zwrot pieniędzy może pojawić się na koncie bankowym w ciągu 3-4 tygodni.

Różne przypadki zwrotów

Zwracamy zamówienia w przypadkach wymienionych poniżej.

Przypadek 1 : Jeśli Twoje zamówienie dotarło uszkodzone, przysługuje Ci zwrot pieniędzy. Konieczne jest jednak wcześniejsze sprawdzenie zamówienia z dostawcą i odrzucenie paczki, jeśli dotarła zepsuta lub uszkodzona. Należy również złożyć reklamację u dostawcy. W tym konkretnym przypadku musisz złożyć wniosek o zwrot pieniędzy w ciągu 30 dni od daty dostawy.

Przypadek 2 : Jeśli Twoje zamówienie dotarło z brakującym produktem, przysługuje Ci zwrot pieniędzy. Konieczne jest jednak wcześniejsze sprawdzenie zamówienia z dostawcą i odrzucenie paczki, jeśli dotarła z brakującym produktem. Należy również złożyć reklamację u dostawcy. W tym konkretnym przypadku musisz złożyć wniosek o zwrot pieniędzy w ciągu 30 dni od daty dostawy.

Przypadek 3 : Jeśli zgodnie z unijnym 14-dniowym okresem na odstąpienie od umowy, jeśli jesteś klientem z Unii Europejskiej, masz prawo zażądać zwrotu, jeśli zmieniłeś zdanie. Jednak musisz być klientem indywidualnym, firmy nie kwalifikują się do okresu ugodowego. Produkty łatwo psujące się, a także te, które zostały otwarte lub uszkodzone, również nie kwalifikują się. W tym konkretnym przypadku wniosek o zwrot pieniędzy należy złożyć w ciągu 14 dni od daty dostawy.

Przypadek 4 : Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt objęty jest „gwarancją zadowolenia lub zwrotu pieniędzy” zapewnianą przez nasz sklep, masz prawo zażądać zwrotu, jeśli produkt nie zadziałał. Dowód będzie wymagany od naszych zespołów. W tym konkretnym przypadku musisz złożyć wniosek o zwrot pieniędzy w ciągu 30 dni od daty dostawy.

Procedura dokonywania wymiany lub zwrotu towaru

Aby rozpocząć procedurę wymiany lub ponownej wysyłki, należy najpierw pobrać nasz formularz pod linkiem : https://bit.ly/45Pq45L

Na tym formularzu konieczne jest wypełnienie wszystkich informacji:

  • Data zamówienia
  • Numer zamówienia
  • Całkowita kwota zamówienia
  • Przedmiot, który chcesz wymienić
  • Nazwa
  • Nazwa firmy
  • Ulica
  • Miasto
  • Kraj
  • Kod pocztowy
  • Adres e-mail
  • Numer telefonu
  • Odpowiedni numer sprawy (zobacz trzy różne sprawy poniżej)

Następnie musisz wyjaśnić powody, które skłoniły Cię do zażądania wymiany lub ponownej wysyłki, na przykład, że produkt jest uszkodzony lub nie działa (zgodnie z różnymi stosownymi przypadkami poniżej).

Następnie należy podpisać i opatrzyć datą formularz. Musisz wysłać ten formularz wraz z dokumentem tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport) na adres e-mail contact@corten.plus lub listem poleconym na następujący adres:

Corten+ LLC
192 Bear Christiana Rd #2123
Bear, DE 19701
Stany Zjednoczone

W ciągu 48 godzin poinformujemy Cię, czy Twoja prośba została zatwierdzona. Jeśli zatwierdzimy Twoją prośbę, odeślemy Ci produkty w ciągu 24 godzin i otrzymasz e-mailem numer śledzenia. Należy pamiętać, że mogą obowiązywać opłaty za wysyłkę i ponowne przetwarzanie.

Różne przypadki wymian i zwrotów

Przypadek 1 : Jeśli Twoje zamówienie dotarło uszkodzone, kwalifikujesz się do ponownej wysyłki. W tym celu konieczne jest ustalenie protokołu z dostawcą w trakcie dostawy. Musisz złożyć wniosek o zwrot w ciągu 30 dni od daty dostawy.

Przypadek 2 : Jeśli Twoje zamówienie dotarło z brakującym produktem, kwalifikujesz się do ponownej wysyłki. W tym celu konieczne jest ustalenie protokołu z dostawcą w trakcie dostawy. Musisz złożyć wniosek o zwrot w ciągu 30 dni od daty dostawy.

Przypadek 3 : Jeśli produkt nie działa, ma wadę lub wadę fabryczną, przysługuje Ci zwrot pieniędzy. W tym celu konieczne jest przedstawienie konkretnych dowodów przedstawionych faktów i przestrzeganie procedury. Musisz złożyć wniosek o zwrot w ciągu 30 dni od daty dostawy.