Polityka zwrotów

Wymagana akcja do przeprowadzenia zwrotu

Aby rozpocząć procedurę zwrotu, musisz najpierw pobrać nasz formularz z następującego linku: Pobierz

W tym formularzu należy wypełnić wszystkie informacje:

  • Data zamówienia
  • Numer zamówienia
  • Całkowita kwota zamówienia
  • Artykuły objęte wnioskiem
  • Czy chcesz wymianę lub zwrot pieniędzy
  • Imię i nazwisko
  • Ulica
  • Kod pocztowy
  • Miasto
  • Kraj
  • Adres e-mail
  • Numer telefonu
  • Data i podpis

Musisz wysłać ten formularz na adres e-mail contact@corten.plus lub listem poleconym na następujący adres:

Corten+ LLC
192 Bear Christiana Rd #2123
Bear, DE 19701
Stany Zjednoczone

Po otrzymaniu formularza, nasz dział obsługi klienta wyśle do Ciebie kupon zwrotu, który należy dołączyć do Twojego zamówienia i musisz nam przesłać Twoje zamówienie na własny koszt drogą pocztową wyłącznie na następujący adres:

Corten+ LLC
192 Bear Christiana Rd #2123
Bear, DE 19701
Stany Zjednoczone

Po otrzymaniu Twojego zamówienia w naszym magazynie, sprawdzimy Twoją paczkę, aby sprawdzić, czy zamówienie zostało zwrócone w całości i w dobrym stanie.

Zwrot pieniędzy

Jeśli wybierzesz zwrot pieniędzy zamiast wymiany artykułu, zostaniesz zwrotnie zwrotnie zwrotnie w ciągu 2 dni. Zwrot nastąpi tą samą metodą płatności, którą użyłeś/aś przy zakupie. Nie pobieramy opłat za ponowne umieszczenie towaru na stanie podczas zwrotów.

Wymiana

Jeśli wybierzesz wymianę, czyli wymianę artykułu, wyślemy Ci/Tobie nowy artykuł bezpłatnie.

Warunki zwrotu

Aby przeprowadzić zwrot, musisz rozpocząć procedurę zwrotu w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia artykułu. Oznacza to, że musimy otrzymać formularz wniosku o zwrot w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia.

Artykuł musi być również w stanie nowym lub prawie nieużywanym, jednak możesz zwrócić artykuł, niezależnie od tego, czy jest wadliwy, czy nie.

Możesz zwrócić artykuł bez podania powodu i możesz również zwrócić artykuł z dowolnego kraju na świecie.